woensdag 24 oktober 2012

Boomtekening lezen

Boomtekeningen lezen houdt in dat ik elementen van jou kan terugvinden via de energie die in te tekening is gestopt maar ook via de wijze waarop een boom getekend/gekleurd is. Door bewust een boom te tekenen onstaat er een beeld van wat er onbewust in je leeft. Zo'n tekening zal niet je hele verhaal vertellen maar kan als jij je eraan overgeeft wel veel vertellen.


Aanstaande maandag stel ik iedereen die maar wil in de gelegenheid via direct message op twitter @leonieke_pr om door mij zijn of haar boomtekening te laten lezen.


 
Je ontvangt via DM van mij een persoonlijke boodschap.
Ben je nieuwsgierig geworden naar de betekenissen die ik lees in jouw boom? Of heb je behoefte aan meer inzicht in jezelf? Laat mij jou een spiegel voorhouden.
Stuur mij dan maandag tussen 19-20u je boom toe! Op dit uur bied ik dit als gratis service aan mijn volgers.
Je krijgt alle vrijheid in hoe jij jouw boom vorm geeft. Je mag ook andere dingen erbij tekenen maar weet dat de boom het hoofditem is. Neem wel de tijd voor de tekening en laat je inspireren door wat je gevoel je ingeeft. Teken geen plaatje na, maar teken na wat je in je hoofd als beeld krijgt.
Namasté Leonieke
Praktijk De Verrijking


2 opmerkingen:

  1. gave foto zeg. Zo een boom kan ik niet maken hoor.
    Leuk initiatief, als ik tijd heb, stuur ik wellicht ook een door mij gemaakte boom tekening naar je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Jelle,

      Ik vind het ook een hele gave foto. Vooral omdat hij symbolisch weergeeft wat ik met een boomtekening kan doen.

      Je tekening is zeker welkom!

      Verwijderen