vrijdag 21 september 2012

Moederaarde schenkt ons herfst

Wat een bijzondere ontmoeting met de herfst dit jaar. Heerlijk met dochter- en hondlief onze wekelijkse ronde maken om een heerlijke plas. Het weer is zalig. Ik beleef het als een kado.
 
De zon doet zijn best maar door de grote hoeveelheid wolken is zij niet meer zo krachtig als in de zomer maar dat geeft niet. Ik voel haar warmte stralen om mij en doe zelfs mijn jas uit. Wie had dit weer durven dromen na een paar flink regenachtige dagen.
 
Halverwege onze reistocht doet mijn dochter een bijzondere ontdekking. Alsof we aan het eind van de regenboog zijn aangekomen en het kabouterhuis vol met goud hebben gevonden. Zowaar een gouden paddenstoel. Niet 1 maar in totaal 3 stuks waarvan de kleinste nog zijn weg naar boven moet vinden. We hebben de paddenstoelen eervol behandeld en uiteraard op de foto gezet. Ik had dit wonderschoon nog nooit eerder mogen bewonderen. Wat een geschenk van Moederaard om dit te mogen zien...gouden paddenstoelen.
 
Dank Moederaarde


Gouden paddenstoel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten