zaterdag 22 september 2012

Confessie

Vanaf jongsaf aan ben ik al bekend met de wereld van genezijde. Doordat mijn moeder hier in geinteresseerd in is, ben ik hier mee opgegroeid als of het de normaalste zaak van de wereld is. Dat is het ook voor mij en mijn familie. Echter, vele mensen om mij heen die ik kende van school, uit de buurt, later vriendinnen, vriendjes, collega's waren er niet zo vertrouwd mee als dat ik was. Sommigen kende het bestaan er helemaal niet van. Het is dus thuis een allerdaags onderwerp en daarbuiten was het een onbesproken onderwerp. Naar mate de jaren vorderen ben ik wel steeds meer gaan aftasten hoe de ander in de het leven staat. Ik had nog niet zoveel vertrouwen in mijzelf om dit zo makkelijk aan te kaarten terwijl ik wel veel van weet, ervaar, voel. Dus waarom niet? Ik vind het juist heel fijn, leuk en inspirerend om het met anderen over dit soort onderwerpen te hebben. De zin van het leven, de zinvolheid, de zinloze dingen, de wonderen die bestaan, de contacten die we maken, de intuïtie die ons aanspreekt. Ik voel mij juist een heel rijk mens dat ik dit allemaal heb.
Nu ben ik zover en wil mijn kennis en ervaring graag delen met anderen. Ik hoef niet meer achterin de rij aan te sluiten. Ik mag ook vooraan staan! Ik ben er en ben niet van plan om mijn mening, gevoel, gedachten voor mij te houden met het oog om goede vrede te bewaren.
 
Ik ben er klaar voor. I'm coming out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten